Close Menu

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    ארגון המזון והחקלאות החקלאית (FAO) תומך במימון של 3.9 מיליארד דולר מ-GEF-9 לביטחון תזונתי

    יוני 8, 2026

    התמ”ג של מצרים עולה ב-5.2%, כאשר יתרות המט”ח גדלות

    יוני 8, 2026

    ארגון הבריאות העולמי מדווח על 507 מקרי אבולה ברחבי קונגו ואוגנדה

    יוני 8, 2026
    עֲסָקִיםפְלוּסעֲסָקִיםפְלוּס
    • בריאות
    • בידור
    • עסקים
    • מְמֻנָּע
    • ספורט
    • מוּתָרוּת
    • חדשות
    • סגנון חיים
    • טכנולוגיה
    • נסיעות
    עֲסָקִיםפְלוּסעֲסָקִיםפְלוּס
    דף הבית » צריכה יומית קטנה של אלכוהול עשויה לחתוך חודשים מהחיים, כך עולה ממחקר
    בריאות

    צריכה יומית קטנה של אלכוהול עשויה לחתוך חודשים מהחיים, כך עולה ממחקר

    יולי 9, 2024
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email

    הממצאים האחרונים מדגישים את הסיכונים הבריאותיים הקשורים לצריכת אלכוהול, אפילו ברמות מתונות. לדברי ד”ר טים סטוקוול מהמכון הקנדי לחקר שימוש בחומרים , צריכה יומית של משקה אלכוהולי אחד בלבד יכולה להפחית את תוחלת החיים של האדם בכחודשיים וחצי. מידע זה יכול לשמש אזהרה מוחלטת עבור אלה שנהנים באופן קבוע מבירה, כוס יין או קוקטייל. עוד מזהיר סטוקוול כי שתייה מופרזת, המוגדרת כ-35 משקאות אלכוהוליים בשבוע, עלולה לקצר את חייו של אדם בעד שנתיים.

    צריכה יומית קטנה של אלכוהול עשויה לחתוך חודשים מהחיים, כך עולה ממחקר

    גילוי זה עשוי להיות מדאיג במיוחד עבור אנשים המשתתפים בתרחישי שתייה חברתית כגון שעות שמחות או מפגשי מנוחה בערב. הוא מדגיש כי בעוד שאלכוהול משמש לעתים קרובות למטרות פנאי והרפיה, קיימת תפיסה מוטעית כי הוא אינו מזיק או אפילו מועיל לבריאות. אמונה זו, לפי סטוקוול, מושתתת על מחקרים מדעיים פגומים. במקום זאת, הוא מצביע על ראיות חזקות המצביעות על ההפך.

    המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) תומך בטענות אלה עם נתונים הקושרים צריכת אלכוהול לסיכון מוגבר לבעיות בריאותיות שונות, כולל סרטן, מחלות לב ובעיות כבד. סטטיסטיקה כזו מדגישה את ההשלכות הפוטנציאליות לטווח ארוך של שתייה. במטרה לצמצם את הסיכונים הללו, מספר מדינות נוקטות בפעולות חקיקה. אירלנד הטילה לאחרונה אזהרות בריאותיות על בקבוקי אלכוהול, וקנדה עדכנה את ההנחיות שלה כדי להמליץ ​​להגביל את צריכת האלכוהול ללא יותר משני משקאות בשבוע.

    המחקר של סטוקוול מאתגר את האמונה הרווחת שלכמויות קטנות של אלכוהול יכולות להיות יתרונות בריאותיים מגנים. בניגוד לדעה הרווחת, הוא טוען שהתמתנות בצריכת אלכוהול אינה משתווה לבטיחות, ומדגיש שאפילו יין אדום, שלעתים קרובות נחשב ליתרונות בריאותיים של הלב, עשוי שלא להיות מועיל . ככל שהוויכוחים והדיונים סביב בטיחות האלכוהול נמשכים, מתברר יותר ויותר כי אסטרטגיות בריאות הציבור ובחירות אישיות ממלאות תפקידים מכריעים בטיפול בהשפעת האלכוהול על הבריאות הכללית. האתגר טמון באיזון בין ההנאה לבין הסיכונים הבריאותיים הפוטנציאליים.

    פרסומים קשורים

    ארגון הבריאות העולמי מדווח על 507 מקרי אבולה ברחבי קונגו ואוגנדה

    יוני 8, 2026

    גופי בריאות עולמיים מבקשים 518 מיליון דולר עבור תגובת אבולה

    יוני 6, 2026

    ארגון הבריאות העולמי אומר כי התגובה לאבולה בקונגו משתפרת ככל שהאתגרים נותרו

    יוני 4, 2026
    בחירת העורך

    ארגון המזון והחקלאות החקלאית (FAO) תומך במימון של 3.9 מיליארד דולר מ-GEF-9 לביטחון תזונתי

    יוני 8, 2026

    התמ”ג של מצרים עולה ב-5.2%, כאשר יתרות המט”ח גדלות

    יוני 8, 2026

    ארגון הבריאות העולמי מדווח על 507 מקרי אבולה ברחבי קונגו ואוגנדה

    יוני 8, 2026

    שליח האו”ם מצטט מאמץ אזורי לסיום הסכסוך במזרח התיכון

    יוני 6, 2026

    גופי בריאות עולמיים מבקשים 518 מיליון דולר עבור תגובת אבולה

    יוני 6, 2026

    הדולר בדרך לעלייה שבועית כאשר הין מתקרב לרמה של 160

    יוני 5, 2026

    אבו דאבי מקדמת כלים להסתגלות לאקלים

    יוני 5, 2026

    ארגון הבריאות העולמי אומר כי התגובה לאבולה בקונגו משתפרת ככל שהאתגרים נותרו

    יוני 4, 2026
    © 2024 עֲסָקִיםפְלוּס | כל הזכויות שמורות
    • הביתה
    • צור קשר

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.